niedziela, 1 lipca 2012

W ogrodzie Luizy

W ogrodzie Luizy

Wykonawca : Republika
Coś mi zrobiła pierwszym spotkaniem dziewczyno G G7+ g7
Od kiedy cię znam B
Zamykam oczy i - jak po słońcu powidok
Znajduję twą twarz
Moje fantazje widzę na niebie jak w kinie
Podglądam cię 

   Ciągle głodny g B
   Ciągle głodny C D
   Głodny g B
   Ciągle głodny C F D

Nie do zniesienia moje marzenia dziewczyno
Od kiedy cię znam
Wciąż się ukrywam przed sobą samym, mój widok
Wystarczyłby sam
By mnie oskarżyć, zakuć i skazać,a mimo
A mimo to jestem

   Głodny
   Ciągle głodny
   Głodny
   Ciebie głodny

Ref:
   Kochaj mnie, kochaj mnie G D C
   I wpuść mnie do ogrodu D
   Dotknij mnie, dotknij mnie
   Uwolnij mnie od głodu
   Kochaj mnie, kochaj mnie
   I wpuść mnie do ogrodu
   Dotknij mnie, dotknij mnie
   Uwolnij mnie od głodu
   Kochaj mnie G D
      Dotknij mnie F D

Gdy się opalasz na swoim dachu w kominach
Zamieniam się cień
Który powoli twe terytoria zdobywa
I wtula się w nie 
Wszystkie anteny za to że stoją tu zimą
Za wichry i szron
Teraz w nagrodę całą twą nagość jak widzą
Przekazać mi chcą

Ref: Kochaj mnie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...