środa, 26 września 2012

Kawałek do tańca

Kawałek do tańca

Autor: Rafał Bryndal, Krzysztof ZasadaWykonawca : Poparzeni Kawą Trzy
Jeszcze trochę do północy. d.B.A/A7
Drink jak zagubiony pocisk, d.B.A/A7
Strzelił mocno mi do głowy, g/A.d
Coraz trudniej się wysłowić. g.A

Pić niezdrowo, więc na zdrowie.
Bliższy się wydaje człowiek.
Serce mi z tęsknoty pęka,
Ty przy barze taka piękna.

Ref:
    To jest do tańca kawałek, d.B.A
    Więc zrób coś ze swym ciałem. d.B.A
    Ja się do Ciebie uczepię d.B.A
    I może będzie nam lepiej. g.A/A7

Melancholia, bar, papieros.
Dobrze, że jestem hetero.
Cały wieczór mnie pociągasz,
Więc nie mówmy o poglądach.

Nie wspominaj o chłopaku.
Dziś Warszawa, jutro Kraków.
Zagubieni w zmysłów sieci,
Gdy z głośników przebój leci.

Ref: To jest do tańca kawałek...

Gdy do tańca Cię wyproszę,
Parkiet staje się kosmosem.
Trwa rytmiczna gra przedwstępna.
Ciężko kroki zapamiętać.

Opętani drżymy w transie.
Trzeba wykorzystać szansę,
By zatracić się tej nocy
I pokusom dać się stoczyć.


To jest do tańca kawałek,
Więc zrób coś ze swym ciałem.
Ja się do Ciebie uczepię
I może będzie nam lepiej.

To jest do tańca kawałek,
Więc zrób coś ze swym ciałem.
Ja się do Ciebie uczepię
I może będzie nam lepiej.

 

1 komentarz:

  1. Miły blog, wszystko ciekawie uporządkowane, super, że wstawiłeś linki do youtube.

    Pozdrawiam
    Szymon z serwisu http://dlagitarzysty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...