wtorek, 5 czerwca 2012

W życiu trzeba zawsze wolnym być

W życiu trzeba zawsze wolnym być

Autor: Marek JackowskiWykonawca : Jackowski Marek
Kiedy idę ulicą w biały dzień h A
Świat wydaje mi się taki dziwny A fis
Kiedy ludzie uśmiechają się do mnie
Ale chciałbym, żeby wszyscy byli inni
Gdy pieniądze przeciekają mi przez palce
A dziewczyny potrafią tylko brać
Kiedy nie mam już dokąd uciec
A nie mogę tylko w miejscu stać

Ref: 
   W życiu trzeba zawsze wolnym być e h
   Choć nie łatwy jest każdy nowy dzień h A
   W życiu trzeba zawsze wolnym być e h
h A

W życiu trzeba zawsze wolnym być
Choć nie łatwy jest każdy nowy dzień
Piękny jest każdy nowy dzień A G
Piękny jest każdy nowy dzień G e
Każdy dzień A h


Znowu myślę co ja tutaj robię
Przecież wszystko miało być inaczej
Dzisiaj nawet najlepszy przyjaciel
W żywe oczy potrafi ze mnie kpić
A od tego ciągłego myślenia
Tylko głowa coraz bardziej boli mnie
Dosyć mam już tego wszystkiego
Dalej tak nie może być

Ref: W życiu...

Nawet jak oglądać świat przez kraty
Wiem, że kiedyś dobijesz do celu
Jeśli jesteś na dnie kieliszka
Nigdy nie trać słodkiej nadziei, o nie
Gdy ktoś serce ci zakuł w kajdany
I śmieje ci się prosto w twarz
Wiem, że dasz sobie radę przyjacielu
Bo naprawdę wolne serce masz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...