środa, 30 maja 2012

Mam przyjaciół

Mam przyjaciół

Autor: Artur GadowskiWykonawca : IRA
C B F F
Co by było gdybym choć raz popełnił błąd C F B F
Powiedz mi czy wtedy spróbujesz zrozumieć to C F B F
Oddam moje serce, lecz chciałbym pewność mieć G  a F C
Że naprawdę kochasz już zawsze będziesz ze mną G  a F B F
nie opuścisz mnie!

Może niepotrzebnie czekam na twój znak
Miłość to coś więcej niż tylko sploty rak
Daj mi coś w zamian a usłyszysz moją pieśń
I przyrzekam, że tym razem się postaram
Nie zawiodę Cię!

Ref:
   Mam przyjaciół i dlatego dobrze wiem C  G a F
   Że tym razem z ich pomocą uda się C  G B F
   Mam przyjaciół takich na dobre i na złe C  G a F
   Mam przyjaciół i dlatego dobrze wiem C  G B F
   Że tym razem uda się C B F F
   Na pewno! C B F F

Daj mi coś w zamian a usłyszysz moją pieśń
I przyrzekam
Że tym razem się postaram
Nie zawiodę Cię! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...