poniedziałek, 27 lutego 2012

Komu dzwonią temu dzwonią

Komu dzwonią temu dzwonią

Wykonawca : Szwagierkolaska
Komu dzwonią, temu dzwonią, d A7 d
Mnie nie dzwoni żaden dzwon, F C7 F
Bo takiemu pijakowi jakie życie, taki zgon, zgon, zgon. F C7 d a d  A7 d A7d  /x2
 
Księdza do mnie nie wołajcie,
Niech nie robi zbędnych szop,
Tylko ty mi, przyjacielu, spirytusem głowę skrop, skrop, skrop. 
 
W piwnicy mnie pochowajcie,
W piwnicy mi kopcie grób
I głowę mi obracajcie tam, gdzie jest od beczki szpunt, szpunt, szpunt. 
 
W jedną rękę kielich dajcie,
W drugą rękę wina dzban
I nade mną zaśpiewajcie: "Umarł pijak, ale pan, pan, pan". 
 
A po śmierci na mym grobie
Beczka wina będzie stać
I gdy przyjdziesz się pomodlić, możesz kufel sobie wlać, wlać, wlać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...