środa, 25 kwietnia 2012

Nad przepaścią

Nad przepaścią

Wykonawca : Bracia
Capo 4

Zatrzymaj się na czas D
Dobrze zastanów zanim Asus2
coś powiesz i... h g
...z siłą najcięższych dział D
tym jednym słowem Asus2
cały nasz świat h
zetrzesz w pył g


I dzieli nas już e C
Najlitsza ze ścian G A
I znów nie ufasz mi e G
I nic nie jestem wart D A
I nie wierzysz w żadne e G
moje słowo D

Gdy odwracasz wzrok e G
Nie chcesz widzieć mnie h A
Ja tylko znów chcę G
Cię mieć przy sobie.

Próbujesz zmienić mnie D
Czy chcesz bym udawał Asus2
z dnia na dzień? h
Był innym kimś? g

Skąd nagle pomysł Twój D
na ten cały dramat Asus2
na ten cały bunt? I łzy? h g
Czy jest jeszcze coś e C
co mogło by dziś.... G D

...Na czas zawrócić nas e G
Zmienić zdarzeń bieg D A
Gdy rozpędzeni gnamy e G
wbrew przestrogom. D

A jeśli dzieli nas e G
od przepaści krok D A
Chcę tylko czuć, G
że Cię mam przy sobie. g

Chcę wtedy mieć Cię przy sobie!
Bo gdy przy sobie Cię mam
wierzę, że zamiast się stoczyć
kolejny raz uda się nam 
nad tą przepaścią wznieść.

Niech ktoś zatrzyma nas
zmieni zdarzeń bieg
Gdy rozpędzeni gnamy
wbrew przestrogom.

A jeśli dzieli nas
od przepaści krok.
Chcę tylko czuć, 
że Cię mam przy sobie.

1 komentarz:

  1. 'Chcę wtedy mieć Cię przy sobie!
    Bo gdy przy sobie Cię mam...' od tego momentu to jakie sa chwyty...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...