niedziela, 1 lipca 2012

Prośba do następcy

Prośba do następcy

Wykonawca : Republika
Tak - to ja ją uczyłem a G D
Jak dotykać twego ciała jak nazywać miłość
Po jej piersiach moje usta wędrowały latami
Moje palce zakamarki jej jaskini poznawały... tak

Tak - to moje dłonie a G D
Możesz zastać jeszcze czasem na jej brzuchu wpół uśpione a G D
Moje imię powiedziane tak najbardziej nie w porę a G D
Będzie z twoim imieniem mylić się jej w cierpieniu bo F G
Ona moja jest E
Ona moja jest E

Tak - musisz pamiętać
Wszystkie zapięcia znam na pamięć w jej pachnących sukienkach
Zapach nocy z jej pończoch księżyc wisiał jak owoc
Ja kipiałem w jej krzyku ona drżała cała obok... tak

Tak - wszystkie zaklęcia
Które mówisz tylko po to by ją bardziej opętać
Zapomniane będą wtedy gdy wyrwana ze snu
Wstanie i powie ci: to nie byłeś ty

  Boże! to nie ty!
  to nie byłeś ty
  to nie byłeś ty
  to nie byłeś ty

Ref: /x4
   A jednak proszę byś ją kochał  G D C
   I w swych ramionach nosił ją G D C
   Byś kładł się cieniem G F 
   Na cierpieniu na marzeniu  a C  
   Niespełnieniu jej E

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...