poniedziałek, 28 maja 2012

Jeśli chcesz

Jeśli chcesz

Wykonawca : Carpe diem

Capo II
Jeśli chcesz A
Wybuduję dom E
Dam ci świat fis
W którym ujrzysz dla nas sens E D
Jeśli chcesz A
Wyjedziemy stąd E
Będzie tak fis 
Tak jak tylko tego chcesz E D
Jeżeli chcesz A
To ja zabiorę cię E
Na najlepszą najpiękniejszą z moich dróg E D
Jeśli chcesz
Tyle serca dam E
Ile sam jeszcze będę zdołać mógł E D
Ile będę mógł h E

Ref:
   Wracają do mnie A
   Miliony wspomnień E
   Wracają chwile fis
   Jak najczulsza noc E D
   Już nie zapomnę A
   Widzisz to po mnie E
   Bo czuję, że żyję fis 
   Bo czuję tę moc E D

Jeśli chcesz
Namaluję świat
Z takich dni
Które siłę dadzą nam
Jeśli chcesz
Znowu będzie tak
Ja i ty
Ja naprawdę ci to dam
Wszystko, co mam

Wracają do mnie
Miliony wspomnień
Wracają chwile
Jak najczulsza noc
Już nie zapomnę
Widzisz to po mnie
Bo czuję, że żyję
Bo czuję tę moc

Wracają do mnie
Miliony wspomnień
Wracają chwile
Jak najczulsza noc
Już nie zapomnę
Widzisz to po mnie
Bo czuję, że żyję
Bo czuję tę moc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...