poniedziałek, 28 maja 2012

Gdzie jesteś dziś?

Gdzie jesteś dziś?

Wykonawca : Carpe diem
Nie skarżę się, bo po co i tak nie mam, gdzie A A2
Choć noce wciąż mijają mi jak ciężki sen, jak słaby film D E  fis H
A potem przychodzi dzień by przypomnieć mi, że D E fis
Wszystko, co teraz mam to tylko sen… D E A

Tak pusto tu bez Ciebie, aż brakuje słów
Sam nie wiem, co napadło mnie
Kolejny raz zraniłem Cię
Pamiętam jak trzasnęły drzwi i odechciało się żyć
A to, co zostało mi to w gardle łzy

Ref: 
   Gdzie jesteś dziś, gdzie Ciebie szukać mam A A2 A A2
   Którędy iść, nie chcę być dłużej sam,  A A2 A A2 D
   Gdzie jesteś dziś D E
   Z Tobą odkryłem świat fis H D 
   Z nikim nie będzie tak /x2 D E A

Już teraz wiem, co znaczy samotny sen
Inaczej świat wyglądałby, gdybym Twój świat odnalazł w nim
Przegrałem swój najlepszy czas, nie ma już naszych gwiazd
Nie ma już nic, bo nie ma nas

Ref: Gdzie jesteś dziś, gdzie Ciebie szukać mam
Którędy iść, nie chcę być dłużej sam, gdzie jesteś dziś
Z Tobą odkryłem świat z nikim nie będzie tak

Zawsze wiedziałem, że Cię stracę, a nie umiałem tego zmienić
Za swoje kłamstwa teraz płace, bo nie ma Ciebie w mej przestrzeni
Zrobiłbym krok do takiej chwili, gdzie swój początek wszystko ma
Być może los się gdzieś pomylił, być może jeszcze Ty i ja

Ref: Gdzie jesteś dziś, gdzie Ciebie szukać mam
Którędy iść, nie chcę być dłużej sam, gdzie jesteś dziś
Z Tobą odkryłem świat z nikim nie będzie już tak

Z nikim nie będzie…tak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...