czwartek, 26 kwietnia 2012

Nie wiem czy to miłość

Nie wiem czy to miłość

Wykonawca : Universe
Była jedna piękna noc, taki mały flirt w blasku gwiazd.  D fis
Ona i ja. Niby nic a jednak mi żal. g  A
Wszędzie razem, w wszystkie dni, D
Wieczorami szampan i lód.  fis
Ona i ja. Kilka chwil zamkniętych na klucz.  G D A

Ref.
   Sam nie wiem co to było  D
   - kilka fajnych dni.  fis
   A może to miłość, miłość drwi,  g
   Chyba tak, bo chciałem z nią być.  A
   Tak dziwnie się skończyła,  D
   Nawet nie znam jej.  fis
   A może to miłość – rozterka dwojga serc.  G D

Obiecała przysłać list, wciąż go szukam w skrzynce na drzwiach.
Ona i ja. Takie coś, co zdarza się raz.
Głupio wyszło w tamtym dniu, chciałem więcej niż mogła dać.
Ona i ja. Krótkie „cześć” i szukam jej w snach!

Ref.
   Sam nie wiem co to było
   - kilka fajnych dni.
   A może to miłość, miłość drwi,
   Chyba tak, bo chciałem z nią być.
   Tak dziwnie się skończyła,
   Nawet nie znam jej.
   A może to miłość – rozterka dwojga serc.

Sam nie wiem co to było
- kilka fajnych dni.
A może to miłość, miłość drwi,
Chyba tak i trudno z tym żyć.
Tak dziwnie się skończyła,
A może to miłość, miłość drwi,
Chyba tak i trudno z tym żyć!  D A D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...