piątek, 16 marca 2012

Ta noc do innych jest niepodobna

Ta noc do innych jest niepodobna

Wykonawca : Maanam
Kiedyś tyle miałam w głowie, na tak, na nie zawsze odpowiedź. a G d G a Gda
Uśmiech nowy, twarz wciąż nową, na każdy głupi gest gotową.
Kiedyś tyle miałam w głowie, uciekałam i płakałam.
Brałam wszystko na poważnie, to co dzisiaj jest nieważne.

Ref. 
   Teraz mówię sercu, aby sercem było, d a G a
   Ta noc do innych jest niepodobna.
   I leżę cicho, cicho przy Twym boku,
   Godzina mija za godziną.

I już wiem, że spadnie deszcz, drzewa znów się zazielenią.
Choć milknie głos co krzyczy we mnie, nie daje mi wytchnienia.
I nie pytaj mnie jak żyć, czy długo będę z Ciebie kpić?
Trawa wciąż jeszcze zielona, moja miłość jest szalona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...