czwartek, 29 marca 2012

Maj

Maj

Wykonawca : Myslovitz
Widzę Cię każdego ranka w każdy dzień  A G
Twych włosów cień ozdabia każdy mój sen  A G
Proszę spójrz na mnie, choć raz  F E
By kwitnąc mógł mojego życia smak  F E

Pozwól mi być morskim piachem u twych stop
A gdy umrze ptak odwiedź ze mną jego grób
Zanim powiesz nie błagam zastanów się
By zapach włosów Twych ozdabiał każdy mój świt

Ref:
   Jak Ty ...... C
   Tak ja ...... e
   Zmieniony w pyl ukrywam się  a
   Uciekam gdzieś tak w noc jak i w dzień  F
   Jak Ty ...... C
   Tak ja ...... e
   Nie pozwól mi oddalić się, zapomnieć  a F E

Na wiosna spójrz, na wiosnę w sercu mym
Dosyć ciemnych chwil i dosyć długich zim
Zamień gruby płaszcz na ciepły słońca blask
Nie pozwól by nasz ptak spal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...