czwartek, 29 marca 2012

Książka z drogą w tytule

Książka z drogą w tytule

Wykonawca : Myslovitz
Kupiłaś mi książkę z droga w tytule, fantazja przeczy nudzie C a
Na niebie naprawdę nic się nie dzieje, drogami rządzą ludzie C a
Dzieciństwo minęło stanowczo zbyt szybko, oboje jesteśmy zmęczeni F G e a F G

Niestety nie można w żółwim tempie przemierzać autostrady
Świst jest zaleta sama w sobie, która odsłania wady
Pamiętasz jak kiedyś byliśmy pewni, ze zawsze będziemy na Ziemi

Ref:
   Zabrałaś mi książkę z droga w tytule i już zauważam zmiany C e a F C
   W postepowaniu i ciele moim, jestem zakłopotany C e a F a

Powiedz mi teraz co mam zrobić z tęsknota za siódma strona
Na ósmej ludzie mieli się spotkać, ostatnia była wyśniona
Pamiętasz jak kiedyś byliśmy pewni, ze zawsze będziemy istnieli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...