niedziela, 18 marca 2012

Jaki był ten dzień

Jaki był ten dzień

Wykonawca : Turbo
Późno już, otwiera się noc d b C a
Sen podchodzi do drzwi, na palcach jak kot b F G A
Nadchodzi czas ucieczki na aut d b C A
Gdy kolejny mój dzień wspomnieniem się stał b F G A

Ref. 
   Jaki był ten dzień, co darował, co wziął d b C A
   Czy mnie wyniósł pod niebo, czy rzucił na dno b F G A
   Jaki był ten dzień, czy coś zmienił, czy nie
   Czy był tylko nadzieją na dobre i złe

Łagodny mrok zasłania mi twarz
Jakby przeczuł, że chcę być sobą chociaż raz
Nie skarżę się, że mam to, co mam
Że przegrałem coś znów i jestem tu sam

Ref. Jaki był ten dzień, co darował, co wziął
Czy mnie wyniósł pod niebo, czy rzucił na dno
Jaki był ten dzień, czy coś zmienił, czy nie
Czy był tylko nadzieją na dobre i złe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...