czwartek, 29 marca 2012

Gadające głowy

Gadające głowy

Wykonawca : Myslovitz
Ja nie bardzo wiem kim jestem sam a C
A ja trochę inny niż ten świat a C
Chciałbym chyba nie chcę nic  a
Ja malować konie i 
Samochodem białym być  d a
Marzycielem wolnym nie mam wad  a C
Ja właściwie nikim to będzie trwać  a C
Być człowiekiem znaleźć chcę  a
Uratować zycie raz  C
Tylko dziś i mocno stać  d a
Ja jak wszyscy jestem taki sam  a e
Wszystko mam i chciałbym  F
Zmienić coś lecz nie wiem co  f C

I co byś chciał?  C e
Kim jesteś teraz powiedz mi?  a F G C
I co byś chciał?  C e
A co tu najważniejsze jest?  a F G C

Dwie powieści dzieci to co mam  a C
Ja chemikiem piję parę lat  a C
I właściwie jest ok  a
Wiem na pewno nie chcę nic  C
Sprawiedliwy świecie przyjdź  d a
Są wspomnienia na marzeniach kurz  a e
Mam sto lat i chciałbym  F
Tylko trochę dłużej żyć  f C 

I co byś chciał?  C e
Kim jesteś teraz powiedz mi?  a F G C
I co byś chciał?  C e
A co tu najważniejsze jest?  a F G C

Dobrze, że spotkałem tylu ich  a C
Wyjątkowych zwykłych tak jak ja  a C
I powiedzieli mi 
Że bez marzeń pragnienień tych  C
Życie wtedy traci sens  d a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...