czwartek, 29 marca 2012

Filmowa miłość

Filmowa miłość

Wykonawca : Myslovitz
F
Maniakalny kolekcjoner min C E
Moj ulubiony film F
Bohater dnia C E
Lepiej biedzie mi D
Nie mogę patrzeć na swój cień
Nienawidzę się
Ostatni raz
Biorę pigułki przed snem

Filmowa miłość, fikcyjna zdrada E D
Morderczy środek na mój mózg C
Na mój ból, na mój wzrok, na mój słuch E D F
Na mój mozg, na mój ból, na mój wzrok C E D
Na mój słuch F

Pokrzywione myśli w głowie mej
Bardzo chory dzień
Ostatni raz
Biorę pigułki przed snem
Pamiętam noc
Czułem mój perwersyjny lek
Wyjąłem bron
Strzeliłem sobie w łeb

Filmowa miłość, fikcyjna zdrada
Morderczy sodek na mój mozg
Na mój ból, na mój wzrok, na mój słuch
Na mój mozg, na mój ból, na mój wzrok
Na mój słuch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...