niedziela, 1 lipca 2012

Tokyo

Tokyo

Wykonawca : Varius Manx
Widziałam wielki świat C D G
Wyszywany srebrno-złoto a e
Szampan w żyłach grał
Każdy dzień był nowym snem

Na ulicach tłum
Miasto wrzało kolorami 
W samym środku ja
Boże mój, aż się chciało żyć a D

Ref:
   Nagle kolor nieba zmienia się e D C
   Zamykam oczy i czuję jak D e
   Spontaniczny szał porywa mnie
   Znowu wszystko we mnie tańczy
   Tak wyraźnie widzę każdy kształt
   Znajome twarze śmieją się 
   Gorący wiatr rozpala mnie
   Znowu jestem tam D A

Dzisiaj pada deszcz
W szyby dzwoni melancholia
Wolno płynie czas
Cisza gryzie ja zły pies

Gdzieś daleko stąd
Noc oddycha kolorami
Na ulicach tłum
Boże mój, znowu chcę tam być

Ref: Nagle...

Gdzieś daleko stąd C D G
Śni się mój największy sen a e
Daleko stąd C D G
Boże mój! Znowu chcę tam być. a D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...