niedziela, 8 lipca 2012

Ruchome piaski

Ruchome piaski

Wykonawca : Varius Manx
Ja zamknięta szczelnie w swej skorupie A D
Ja powoli staram się zrozumieć A D
Czemu chroniłeś mnie G fis h
Wiem, że ciągle próbowałeś pomóc A D
Wiem, że miałam twoje słowa za nic A D
Wiem już myliłam się G fis h (H7)

Ref.:
   Teraz gdy w ruchomych piaskach tonę E A
   I kiedy cała przeszłość przed oczami cis fis
   Rozumiem, rozumiem swój błąd A cis H
   Lecz cofnąć się nie mam szans
   Kiedy ziemia niknie pod nogami
   I gdy już wiem że mogłam wszystko zmienić
   Rozumiem swój błąd
   Lecz za późno już E

Ty wiedziałeś którą wybrać ścieżkę
Ty umiałeś chwycić mnie za rękę
Kiedy spadałam w mrok
Dziś brakuje mi twej dobrej rady
Dziś nie umiem sobie z tym poradzić
Dzisiaj zapadam się

Teraz gdy w ruchomych piaskach tonę
I kiedy cała przeszłość przed oczami
Rozumiem, rozumiem swój błąd
Lecz cofnąć się nie mam szans
Kiedy ziemia niknie pod nogami
I gdy już wiem że mogłam wszystko zmienić
Rozumiem swój błąd
Lecz za późno już

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...