poniedziałek, 9 lipca 2012

Najmniejsze Państwo Świata

Najmniejsze Państwo Świata

Wykonawca : Varius Manx
Wstęp: d C B B
Uwielbiam gdy mnie budzisz, kolejny dzień na jawie śnię d C B
Gdy po pokoju chodzisz, lubię wtedy śledzić cię d C B A
Uwielbiam mocną kawę, nikt nie robi jej jak ty
A kiedy szepczesz: "jestem", to dla mnie najwspanialszy dźwięk

Ref.:
   Tylko ty i ja - najmniejsze państwo świata d B a C
   Poza nami nic dzisiaj się nie liczy
   Tylko ty i ja - najmniejsze państwo świata
   Obok biegnie czas, lecz nas to nie dotyczy

Już tyle razy chcieli podbić je - nie mieli sił
Do zdrady namawiali, ale nie udało się
Upadły już imperia, nasze państwo ciągle trwa
I choćby świat się skończył, z nami zawsze będzie tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...