niedziela, 1 lipca 2012

Moja wolność

Moja wolność

Wykonawca : Nazar
wstęp: h E G fis

Jeszcze raz, jeszcze jeden raz h
Kiedy byłem sam wśród bieli pustych ścian

Pomyślałem o tobie, i o naszych snach fis
O muzyce nocy i niebieskich ciał

O nie kiedy jestem sam G
Minął chyba rok, jeden dzień lub dwa

Wciąż wyświetlam na nowo obraz dawnych dni A
Deszcz uderza miarowo i pomaga mi w tym

Wymyśliłaś sobie całkiem dziką rzecz
Dzikie nowe życie, nową życia treść
Ale każda zmiana może zniszczyć coś
Ja nie wrócę już choć minęła złość

Jestem pewien że, do miłości klucz
Zgubiliśmy gdzieś po drodze i na zawsze już
To dlaczego wciąż prześladujesz mnie
Ja nie jestem wolny, a tak bardzo chcę

Ref: 
   Nie chcę wolności bez ciebie h
   Nie chcę wolności bez ciebie E
   Nie chcę wolności bez ciebie e
   Nie, o nie A

Ty wiesz, byłaś sensem moich dni
Których szukam dziś, ale ciebie nie ma w nich
Gdzieś tam roześmiana twoja twarz
Dziecka twarz, które grasz, jakbyś chciała cofnąć czas

Nie, my nie mieliśmy szans
Nierealność naszych uczuć rozdzieliła nas
Wybacz, jeśli zawiodłem cię
Ale byłem tylko pionkiem w twojej grze

Nie mogłaś nigdy zrozumieć mnie
Bo przecież każde z nas śniło własny sen
Pamiętasz gdy sięgaliśmy gwiazd
Ale ty chciałaś więcej niż ja mogłem dać

Kiedy jestem sam wśród bieli pustych ścian
Wciąż myślę o tobie i o naszych dniach
Ja wiem umknęło nam coś
Czego nazwać nie potrafię, miłość ukradł ktoś

Ref: /x4
   Nie chcę wolności już nie
   Nie chcę wolności już nie
   Nie chcę wolności bez ciebie  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...