wtorek, 22 maja 2012

Woodstock '94

Woodstock '94

Wykonawca : Urszula
Nie wiedziałam ze aż tak życie kocha mnie  G C a D
Zapomniałam która noc jaki dzień
Zabierałam promyk słońcu wplatałam go we włosy twe  C D G D a
Wiem dlaczego wszystkie kwiaty wielbią cię...  C D

Już nie pragnę dla siebie nic niczym nie martwię się  G C a D
Lezę na tacy nieba i moja myśl - skąd ja to wiem
Dlaczego chmury milczą o czym śpiewa tęczy deszcz  C D G D a
Dokąd płynie naszych marzeń szept...  C D e

Oooooo marzeń szept...  a C D
Oooooo  a C D

D
GCaD x2

Wokół nas wiruje świat i tysiące serc  G C a D
Znowu zgasło kilka gwiazd - zapal je
Do zachłyśnięcia piękny obraz znika i ty tez  C D G D a
Chce aby nasze noce nigdy nie skończyły się
Wiem, ze to wszystko minie kiedy nas zatrzyma świt

I zostanie bicie serca więcej nic...  C D
więcej nic...  C D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...