wtorek, 22 maja 2012

Smak i zapach pomarańczy

Smak i zapach pomarańczy

Wykonawca : Tadeusz Woźniak
Kto to pędzi tak przez miasto,- komu w tych ulicach ciasno.  G D C G
Biegną gryząc pomarańcze, - ziemia pod nogami ta?czy.   - D C G
Biegną gryząc pomarańcze, - ziemia pod nogami ta?czy.  C G C D

Ref:    
    Taga dam  Taga dam Taga da dam  G D G
    Taga dam  Taga dam Taga da dam  C D G

Na około kipi życie  - I  ja mam się znakomicie.
Wszyscy niosą oczy jasne, - Trotuary wprost za ciasne.
Wszyscy niosą oczy jasne, - Trotuary wprost za ciasne.

Przejmująco pachną lipy, - rośnie mi po cichu broda. 
Wieczór aż od dziewcząt kipi, może czeka mnie przygoda.
Wieczór aż od dziewcząt kipi,  może czeka mnie przygoda.

Lubić kiedy jest sobota, gdy po wszystkich już kłopotach.
Lubić śpiewać, lubić tańczyć, lubić zapach pomarańczy.
Lubić spiewać, lubić tańczyć, lubić zapach pomarańczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...