środa, 23 maja 2012

Och, Lila

Och, Lila

Wykonawca : Azyl P.
Szukam Jej cały dzień, odeszła teraz będzie źle.
Och Lila x3
Nie wiem gdzie szukać Cię, hej Lila nie zostawiaj mnie.
Och Lila x3
d  C F C/E C
Został mi szary dzień i Ty o tym wiesz. d  C F C/E C
Och Lila x3
Bez Ciebie smutna noc, hej Lila Ty wiesz.
Och Lila x3

Ref.:
   Już nie mogę dłużej tak. B C d
   Coraz bardziej Ciebie brak. B C d
   Ooo
   Nie mam sił już szukać Cię. B C d
   Ooo
   Lila nie zostawiaj mnie. B C G

Nie wiem co robić mam, już tylko piję, palę, gram.
Och Lila x3
Jestem tu, jestem tam, co z tego kiedy jestem sam.
Och Lila x3
Został mi szary dzień i Ty o tym wiesz.
Och Lila x3
Bez Ciebie smutna noc, hej Lila Ty wiesz.
Och Lila x3
Oh yeaah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...