czwartek, 26 kwietnia 2012

Zostań ze mną

Zostań ze mną

Wykonawca : Universe
Czy wierzysz mi, czy kochasz mnie G D
Czy jesteś ze mną, bo tak chcesz G D
Dlaczego ja, dlaczego Ty e C
Jakim chciałabyś, bym był A7 D

Nie umiem nic, niewiele wiem G D
I często nie jest tak, jak chcę G D
Co każdą noc, gdy przy mnie śpisz  e C
Chcę ci oddać wszystkie dni A7 D G

Ref. 
   Zostań ze mną G e
   Jeśli kochasz tak jak ja C D
   Kwiaty zwiędną h C
   A miłość będzie trwać A7 D
   Zostań ze mną G e
   Mimo wszystkich moich wad C D
   Zostań ze mną h C
   Pomaluj szary świat A7 D G

Nie boję się trudniejszych chwil
Całować będę Twoje łzy
Przytulę Cię, wypieszczę ból
Kiedy zechcesz, będę Twój

Opowiem Ci każdego dnia
Codziennie inną piękną baśń
A kiedy noc upoi snem
Nie pozwolę zbudzić Cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...