czwartek, 26 kwietnia 2012

Wołanie przez ciszę

Wołanie przez ciszę

Wykonawca : Universe
Nie o uśmiech mi chodzi, bo się śmiałaś nie raz  C e
Ale o to co kiedyś wytworzyło się w nas  F G

Coś co przyszło tak nagle i przeszło jak wiatr
Czego właśnie najbardziej mi brak

Przychodziłem co wieczór posłuchać twych płyt
O miłości w ogóle nie mówiliśmy nic
Wyjechałeś tak nagle cichutko jak mysz
Zostawiłaś swój adres i list

Ref.:
   W taką ciszę wszystkie gwiazdy na niebie wyliczę
   Ciebie wołam, ale cisza i pustka dookoła

Jesteś moim aniołem mą miłością bez dna
Jesteś moją boginią którą widzę co dnia
Jakże długo mam czekać, jak prosić cię mam
Każesz trwać niepewności więc trwam

Choć dostaję twe listy i zdjęć parę mam
Żyję jak grzeszny anioł w tłumie ludzi lecz sam
Jeszcze tli się nadzieja, że spotkam cię znów
Do księżyca się śmieję przywołuję cię: Wróć 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...