wtorek, 24 kwietnia 2012

Gdy nie ma Ciebie obok mnie

Gdy nie ma Ciebie obok mnie

Autor: Wydra SzymonWykonawca : Carpe diem
Na szybach noc rozlała się  D
Poznańską plamą pełną gwiazd  h A
Przez okno patrzę w ciemny świat  D
Ty gdzieś daleko znów  h A
Samotna tak znowu tak Sama  G A
Milion świetlnych lat ode mnie  h A

Ręce spragnione Ciebie są  D
Wyciągam je przez śliski mrok  h A
Chciałbym Cię wziąć w ramiona swe  D
Ty gdzieś daleko znów  h A
Daleko tak znowu tak Sama  G A
Milion świetlnych lat ode mnie  h A
Sama tak

Dziś będę tylko w Twoich snach  G A

Ref.:
   Wszystko przestaje liczyć się  G A D h
   Gdy obok Ciebie nie ma mnie z myślami grzesznymi  G A D h
   Życie uroki traci swe tak zawsze jest  G A D h
   Gdy obok Ciebie nie ma mnie  G A D

Poznań jak świetlik cicho zgasł  D
Dzwonię do Ciebie; enty raz  h A
Niepokój serce moje drze  D
Ty gdzieś daleko znów  h A
Daleko tak znowu tak Sama  G A
Milion świetlnych lat ode mnie  h A
Spalam się na pył

Wszystko przestaje liczyć się  G A D h
Gdy obok Ciebie nie ma mnie z myślami grzesznymi  G A D h
Życie uroki traci swe tak zawsze jest  G A D h
Gdy obok Ciebie nie ma mnie  G A D h
Gdy nie ma Ciebie obok mnie  G A D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...