wtorek, 24 kwietnia 2012

Bezczas

Bezczas

Autor: Wydra SzymonWykonawca : Carpe diem
a
Chłód i cień już czas na sen a G F F
Zachód słońca żegna dzień
I scichł twój szept
Twój wzrok też zgasł
Wokół tylko cisza
Znów jest zmierzch
Bez gwiazd wśród łez
Każda myśl to cierń
Bo los z nas drwi
Drwi z nas co dzień

Gdzieś we mgle...gubię drogi swe d e a e/a G
Nie odnajdę się
A w tych snach...
Twoja śmierć mój strach
Nie chce dłużej tak
Nie

Mur, bez bram, ja tu Ty tam
Gdzieś po drugiej stronie nieba,
Pięć twych zdjęć...i list w nim wiersz
Ciebie nie ma

Wciąż tak trwam z pustką sam na sam
W beznadziei trwam
Jak mam żyć
Nie ma sensu nic
Chcę do Ciebie iść

Wciąż tak trwam
Z pustką sam na sam
Pośród wspomnień trwam
Jak mam żyć
Nie ma sensu nic
Chcę do ciebie iść
Brnę we mgle
Gubię drogi swe
Nie odnajdę się
A w tych snach
Twoja śmierć, mój strach!
Nie chcę dłużej tak
Nie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...