czwartek, 26 kwietnia 2012

Bądź moja iskrą

Bądź moja iskrą

Wykonawca : Universe
Lubię, gdy do mnie mówisz G a
Słowami pieścisz mnie  C D
Lubię się rano budzić z kimś G a
Z kim, to sama wiesz C D 

Lubię, gdy pachniesz wiosną  G a
Przy Tobie chce się żyć  C D
Jesteś boska! G C
I kocham Cię jak nikt a D G 

Lubię posłuchać morza G a
Gdy jestem całkiem sam C D
Głową gdzieś być w przestworzach G a 
I myśleć co Ci dam C D
Bo chciałbym Ci oddać wszystko G a
Choć wiem, że nie mam nic C D
Bądź moją iskrą G D
I spal mnie w słodki dym. a D G

Przyjdzie kiedyś taki dzień  D C
Gdy powiesz: "tak" lub "nie" e C
I tego dnia naprawdę boję się  a A D
Czasem myślę kim mam być  D C
Gdy skończę kiedyś grać e C
W ogóle nie wiem, czy mnie na to stać. a A D

Zobacz za oknem ptaki G a
Gruchają tak jak my  C D
Ja jestem taki  G D
I taką jesteś Ty  a D G /x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...