piątek, 16 marca 2012

Rzeka

Rzeka

Wykonawca : Oddział Zamknięty
Poznałem ludzi, byli ludźmi – nie wiem czy są. D A D A
Poznałem głodu strach, co nie był głodem Twoich rąk.
Poznałem miejsca, w których zawsze górą było zło.
Po znałem ręce, nie grzały ciepłem Twoich rąk. D A G A

Widziałem śmierć, jak w rzekę zanurzyłem się w nią.
Widziałem winnych, pod stopami czułem to.
Widziałem Ciebie, szłaś jej brzegiem mówiłaś coś.
Widziałem Ciebie, szłaś jej brzegiem nie wierzyłem, że – D A

Do mnie mówisz to-o. G A

Ref. 
   Uciekaj, uciekaj, uciekaj, uciekaj stąd. D A h A
   Po co tak, po co tak, po co. G D A
   Uciekaj, uciekaj, uciekaj, uciekaj stąd.
   Nie wiem jak, nie wiem jak, nie wiem.

Widziałem śmierć, jak w rzekę zanurzyłem się w nią.
Widziałem Ciebie, szłaś jej brzegiem, nie wierzyłem, że –
Do mnie mówisz to-o.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...