wtorek, 27 marca 2012

Piosenka pisana nocą

Piosenka pisana nocą

Wykonawca : Coma
Zapomniałem nakręcić czas f a
I zapomniałem rozpocząć nowy dzień g d
W zagubionej przestrzeni trwam
Cały świat płynie obok gdzieś

A może ja jestem opowieść
Zmęczonych ust
Znudziłem się bogu
W połowie, w połowie

Nie ma już nic c
Nie ma już nic e
Nie ma już nic po tamtej stronie g
Nie ma już nic d
Nie ma już nic
Nie ma już nic za ścianą powiek

Nie potrafię dokończyć spraw
I nie potrafię wypełnić własnych snów
Jutro zginie ostatni ślad
Zapomnicie że byłem tu

A może ja jestem opowieść...

Nie ma już nic...

Jeszcze raz mógłbym zmienić kształt d c d c
Rozpiąć skrzydła i frunąć nie zważając na strach
Jeszcze raz, przecież sposób znam
Tylko nie mam już siły
Tylko nie wiem jak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...