wtorek, 27 marca 2012

Piękna Pani z Czółenkiem

Piękna Pani z Czółenkiem

Wykonawca : Hey
Wiedz Miły, że jest nas dwie... F a
Tu na Ziemi mamy wspólny dom. F a
Jest nim ciało, które pieścisz co noc. d a
Kiedy szepczesz: "Kocham cię" - 
nasłuchuje każda z nas. 
Dwie różne istoty - obie to ja. 

Z jednej z nas jest dumny Bóg, 
druga wciąż zasmuca Go... 
Za występki obu zapłacę - ja. 
Każda inny widzi cel 
każda swoje sumienie ma. 
Choć to dziwne ja sumienia mam dwa. 

Gdy jedna ośmieli się 
ugodzić cię słowem złym, 
ja przyklejam plaster z najczulszych słów. 
Jedna, w nieśmiałości swej, 
rzęsami dotyka stóp, 
druga śmiało sięga do twych ust. 

Obie mają pewność, że wędrówki nadszedł kres. 
Dopełnieniem obu jesteś Ty. 
I choć spóźniłeś się na spotkanie - (7 lat), 
wdzięczne są, że Jesteś cały i zdrów. 


   to przecież ja C G
   to przecież ciągle ja C G F C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...