czwartek, 29 marca 2012

Nigdy nie znajdziesz sobie przyjaciół jeśli nie będziesz taki jak wszyscy

Nigdy nie znajdziesz sobie przyjaciół jeśli nie będziesz taki jak wszyscy

Wykonawca : Myslovitz
D x4 

W każdy dzień przed praca amfa, po pracy browna D A G e 
Chwalą mnie, jestem znany jak powszechna telewizja 
Myślę, ze sposób mam, patrzę w przyszłość wirtualnie 
Lubię tych, tamtych tez, zachowuje równowagę  D A G e

Ref. 
    No i co, spójrz na siebie, powiedz, kim ty jesteś C7+ G

Mowie cos, wierzą mi, mam przyjemny wyraz twarzy 
Gdy cos chce, biorę to, jestem dla nich bohaterem 
Prosisz mnie, ja mam gest a ty dowód swej wdzięczności 
Zawsze wiem, czego chcesz jak sprzedawca pięknych marzeń 

Ref. 
   No i co, spójrz na siebie, powiedz, kim ty jesteś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...