środa, 28 marca 2012

Miłość od pierwszego wejrzenia

Miłość od pierwszego wejrzenia

Wykonawca : Chłopcy z placu broni
Zakochałem się w Tobie od pierwszego wejrzenia. G e a Dsus4 D
Już nie żal żyć w nędzy nie żal umierać.
Chcę kochać Cię każdą chwilą istnienia.
Niech zawsze tak będzie tak jak jest teraz.

Ref.
  Gdy kochasz mnie ( i kocham Cię )
  Tak dobrze jest ( Tak dobrze jest )

Każda samotna noc
tęsknotą za domem jest w niebie.
Ostatnią szansę musisz mi dać.
Jesteśmy stworzeni dla siebie.

Kiedy tańcząc trzymamy się za ręce
czuję mocno tak,
że liczy się tylko tu i teraz,
tu i teraz, ty i ja.

Kiedy dotykasz czule mnie
pieścisz ustami każdy punkt,
chcę by tak zawsze mogło być.
Tak dobrze jest gdy kochasz mnie.

Ref.
   Tak dobrze jest , Tak dobrze jest
   Gdy kochasz mnie i kocham Cię

Twoja miłość jest jak chleb
przynosi pokój, dodaje sił.
Kochaj mnie bym mógł dalej żyć.
Nie pytaj dlaczego nie zmienisz nic.

Ref.
   Tak dobrze jest ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...