wtorek, 28 lutego 2012

Sztuka latania

Sztuka latania

Wykonawca : Lady Pank
gis  E  Fis
Prosisz mnie znowu , który to już twój list
by Ci odpisać jeśli tylko bym mógł.
Jakie postępy poczyniłem na dziś 
w sztuce latania najtrudniejszej ze sztuk.
Codziennie rano windą wjeżdżam prawie na dach
jest tu w osiedlu taki najwyższy blok.
Codziennie myślę patrząc z niego na świat
co będzie kiedy wreszcie zrobię ten krok.

Ref. 
   Ostatni krzyk łabędzia nuta 
   i dalej nic w teatrze lalek.
   Ogólnie mówiąc "life is brutal"
   po za tym wszystko doskonale.

Wczoraj skoczyłem , miałem skrzydła jak ptak
raz jeden w życiu każdy chyba to czuł.
Ktoś nagle krzyknął : "tak to każdy by chciał"
coś pochwyciło i ściągnęło mnie w dół. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...