poniedziałek, 27 lutego 2012

Oprócz

Oprócz

Wykonawca : Golden Live
Kiedy jestem sam a G (e D)
Przyjaciele są daleko, ode mnie, ode mnie E F G  (H7 C D)
Gdy mam wreszcie czas dla siebie E a (H7 e)

Kiedy sobie wspominam
Dawne, dobre czasy,
Czuję się jakoś dziwnie, dzisiaj noc jest czarniejsza

Ref:
    Oprócz błękitnego nieba F G a  (C D e)
    Nic mi dzisiaj nie potrzeba

Gdzie są wszystkie dziewczęta,
Które kiedyś tak bardzo kochałem, kochałem
Kto z przyjaciół pamięta ile razy dla Nich przegrałem

W gardle zaschło mi
I butelka zupełnie, zupełnie, już pusta, już pusta
Nikt do drzwi już dzisiaj nie zastuka

    Oprócz błękitnego nieba...
    Oprócz drogi szerokiej, oprócz góry wysokiej   
    Oprócz kawałka chleba, oprócz błękitu nieba
    Oprócz słońca złotego, oprócz wiatru mocnego
    Oprócz kawałka chleba, oprócz błękitu nieba
    Oprócz błękitnego nieba...

2 komentarze:

  1. po pierwsze to ''oprocz'' to numer Marka Jackowskiego a GL zrobili z tego cover, a po drugie to Golden LiFe a nie Golden LiVe !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...