poniedziałek, 27 lutego 2012

My

My

Wykonawca : Myslovitz
Ja twardy lód zimnem głaszczę twoją dłoń a e F
Ja tak prosto w twarz kłamię cię każdego dnia

Ref: 
    Ale ty, ty mnie dobrze znasz, wszystko o mnie wiesz C e a
    Wiem, wybaczasz mi, że wszystko przeze mnie  F G

Ja jeden z was uśmiech skrada się przez twarz
Ja namiętnie gram, wiesz inaczej nie mam szans

    Ty, ty mnie dobrze znasz, wszystko o mnie wiesz
    Wiem, wybaczasz mi, że wszystko przeze mnie
    Ty najlepsza jaką znam, nie trzeba wierszy nam
    Nie muszę się już bać, że wszystko przeze mnie

    Ty, ty mnie dobrze znasz, wszystko o mnie wiesz
    Wiem, wybaczasz mi, że wszystko przeze mnie
    Ty najlepsza jaką znam, twój długi czarny płaszcz
    I padał deszcz, padał deszcz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...